Ноч перад Калядамі
Апублікавана
у
Рэпартажы
На носе зімовыя сьвяты, і гэта, вядома ж, зьяўляецца выдатнай магчымасьцю для адпачынку і гулянак. Менавіта так можна было правесьці вечар 24 сьнежня.
У гэты чацьвер бар Doodah King прыняў у сваіх сьценах моцны квартэт беларускіх метал-гуртоў, а таксама тых, хто проста прыйшоў адпачыць гэтым вечарам. Падзея насіла назву «The Night Before Christmas» і вядоўца ня раз згадваў пра тое, што раз Бог даў выходны — трэба весяліцца.
Пачатак вечара зрушылі на 10 хвілін па прычыне таго, што ў гэты дзень на дарогах горада было мноства затораў і коркаў, і з-за гэтага некаторыя ключавыя постаці затрымоўваліся. Разам зь імі затрымоўвалася публіка, і да выступу Dittohead бар практычна пуставаў.Тым часам перад сцэнай ужо адрываліся трое маладых людзей, што і было заўважана вакалістам гурта. Яго такая колькасьць уквяліла, але ўсё ж лепш, чым нічога. Нягледзячы на тое, што фармат мерапрыемства быў досыць «цяжкім», атмасфера ў бары панавала навагодняя: вакол мішура, агеньчыкі і ялінка на стале. Адыгралі Dittohead без малога паўгадзіны, пасьля чаго на сцэну павінны былі выйсьці дзяўчаты з гурта Sameli. Выйсьці вось выйшлі, але прама перад выступам у іх забарахліў ноўтбук, з-за чаго рушылі ўслед некаторыя замешкі з гукам. Ня ў першы раз трапляю на іх сэт і кожны раз заўважаю, што прадстаўленьне песень у дзяўчынак не зьмяняецца. Тыя ж словы, тыя ж фразы. Да сярэдзіны іх выступу публіка ладна прытамілася і разрозьнілася па кутах, каб выпіць за надыходзячыя сьвяты. Пад канец Sameli выканалі песьню пра іншапланецян, тым самым уквяліўшы мужчын, якія раз-пораз скандавалі: «Сіські!». Практычна адразу дзяўчынак зьмянілі гомельцы IVORYGOD. Павітаўшы менскую публіку, хлопцы прыступілі да справы. Гук у іх быў куды лепшы, чым у выступаўшых дагэтуль гуртоў. Ну, Sameli яшчэ можна апраўдаць зь іх ледзь не зляцелай віндой. Некалькі разоў на вакале IVORYGOD быў іх жа гітарыст, што ўнесла яшчэ больш кантраснасьці ў выступ.Пасярод сэта ў гітарыста парвалася струна, таму музыкі ўзялі невялікую паўзу.Падчас яе вакаліст спрабаваў адпускаць нейкія жартачкі, зьвяртаўся ў залу, але публіка апынулася досыць цяжкай на ўздым, таму вялікую частку перапынку чуўся толькі лёгкі гуд прысутных.
На апошняй кампазіцыі вакаліст папрасіў, каб да сцэны памкнулася пабольш народа, дазволіў нават на сцэне тусіць. Аднак кантынгент перад сцэнай складалі ўсё тыя ж тры чалавекі, што і на выступе Dittohead.
Перад выступам Posthumous Blasphemer вядоўца разыграў дыск з альбомам «Putrespermfaction Versus Fertiholyzation» 2004 года (перавыдадзены ў 2007).
«Змаганьне» складалася ў тым, каб правільна прачытаць на вокладцы назву альбома. Конкурс ператварыўся ў нейкае блазнаваньне, але гэта крыху ажывіла публіку. А Posthumous Blasphemer, вядома, падтрымалі гэты настрой. Нягледзячы на тое, што выступалі музыкі ўдваіх, гук у бары быў вельмі шчыльны. На агульным фоне вельмі вылучаліся гітарныя сэмплы Сашы Гайдукевіча — вось ужо дзе майстар сваёй справы. Каля паловы дзясятага абвясьцілі апошнюю кампазіцыю. Да таго часу прысутныя ўжо ладна прытаміліся і падпілі, таму моцна не пратэставалі. Ды і сьледам за «The Night Before Christmas» у Doodah King павінен быў прайсьці нейкі папсовы карпаратыў, таму час быў абмежаваны.
Падводзячы вынікі, можна смела сказаць, што «The Night Before Christmas» стаў выдатным стартам перад надыходзячымі сьвятамі.
Тэкст: Ала Пірумава
Фота: Вольга Канн і суполка Vanitas
0 каментароў